Új, veszélyes dizájner drog

Új, veszélyes dizájner drog

Egy új, veszélyes, és ijesztőnek mondható dizájner drog került piacra. A ’Snapchat’-ot használók erős agressziót és hisztériát mutatnak, ami miatt már több ember is kórházba került az ABC információi szerint.

A tabletta általában rózsaszín vagy kék (hasonlóan az ecstasy-hoz), a tablettán lévő nyomat pedig egy szellem, csakúgy, mint a népszerű közösségi média alkalmazás, a Snapchat logója. A kórházba jutott emberek állapota miatt a rendőrség és az egészségügyi szakemberek mindenkit figyelmeztetnek a drog veszélyességére, ami nem mellesleg fürdősót is tartalmaz.

Steven Skov tisztifőorvos figyelmezteti a fiatalokat, hogy maradjanak távol a Snapchat használatától, amit amfetamin szintűnek osztályoztak.

„A Snapchat-et használók nagyon agresszívek a drog hatása alatt, ami saját magukra nézve is veszélyes. Az ilyen és ehhez hasonló drogok használata könnyen szívinfarktushoz és rosszindulatú túlmelegedéshez vezethet.”

(Pulse)

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Legendary Moments pres. Darin Epsilon & Fernando Ferreyra