Dubfire Interjú

Dubfire Interjú

Gyorsinterjú Dubfire-rel

 Dubfire_2

Kétség sem fér hozzá, hogy egy nagy mosollyal volt afelé, aki a Deep Dish utáni tervekről kérdezte. 2008-ban Dubfire betört a világ sötét oldalára is, minimallal illetve technoval is diadalmasan debütált.

Ali nekilendült. 2007-ben kiadta a „Ribcage”-t, és az „Emissions”-t, illetve még néhányat a legkedveltebb produkciók közül az évben. A robbanékony „Diabo” Oliver Huntemannal készült. Az egész forgalomba hozatala az ő SCI+TEC Digital Audio kiadójának köszönhető, a legfigyelemreméltóbbak remixei.

A „Terror planet” remixe a „Grindhouse”-nak (Radio Slave) az év szenzációja volt. Stúdiója és szakértelme előléptette őt elsőszámú „remixerré”, mint például a „Jamaica” (Minologue) remixe és „Charlotte” (Booka Shade) remixe. Természetesen a Sharammal töltött időből Ali sokat hasznosított, mint utazó DJ, ami jó munka volt, mint ahogy 2008-ban láthattuk Észak-Amrikában és Európában, beleértve fesztiválok sokaságát.

Fellépései közt az Atlanti óceán bármelyik oldalán elérhetjük a Dubfiret a legutóbbi „Confidential” sorozatban.

1301251510000

Mit hívsz otthonodnak?

 Mostanában, vagy reptéren, repülőn, hotelben, vagy klubban alszom, így ezeket.

 Boldog gyermekkorod volt?

 Hmm, ja úgy nagyjából…

 Hogyan segítette gyermekkorod a művészeted kialakulását?

 Na igen, tinédzser koromban sokszor lógtam zenészekkel, együttesekben játszottam, és láttam egy csomó showt, így kialakult bennem egy összetett zenei nézet.

dubfire_20_beatport2

 A sorsban, vagy Istenben hiszel?

 A humánusságban, és a karmában hiszek.

 Ki, vagy mi inspirált leginkább életedben?

 A családom.

 Gyerek? Igen, vagy nem?

 Nem.

 Ki a példaképed, és miért?

 Sok példaképem van. Újabban az iPhoneomon van az összes

 Mi a legfurcsább dolog, amit tettél, hogy felléphess?

 Semmi különöset, soha nem kértem, hogy játszhassak. Afelé haladok, hogy játszhassak ingyen éjszakákon át, amennyire csak tehetem.

 Melyik művészről, vagy számról gondolod, hogy nem volt túl jó, de ennek ellenére, mégis sikeressé vált?

 Elég sok előadó, és szám van a pop zenében, ami megfelel ennek a kritériumnak.

 Mondj egy dolgot, amit utálsz a tánczene (dance music) kultúrában?

 A professzionalizmus hiányát, ami néhány emberre jellemző a szakmában, valamint a tényt, hogy senki sem különösen őszinte, vagy tárja fel a sajtóban a helyzetet a szcénánkról.

 Legutóbbi klub, ahova bulizni mentél inkább, mint játszani?

 A Club Der Visionere-ben megnéztem Villalobost, és Zip-et, melyek briliánsak voltak.

 After party? Igen, vagy nem?

 Csak a néhány legjobb baráttal.

 Ha meginterjúvolnád magad, milyen kérdést tennél fel, és mi lenne a válasz?

 Nem tudok mondani most valami specifikus kérdést, de szerintem bármi a szakma technikai oldalával kapcsolatban, például ami történik a stúdióban a karrierkialakítás közben, például tanácsolnám, hogy mindig foglalkozni kell a rajongók szórakoztatásával.

 Kit mutatnál be /ajánlanál?

 Az együttműködést köztem és a Napoli producerei közt a techno szcénában: Rino Cerrone,Simi,Gianni Pellecchia, Gaetano Parisio és Joseph Capriati ami az ‘Angels Over Naples‘ nevet kapta -persze hogy őket 🙂